Profesionalios plaukų kosmetikos gamintojas „Nook“ savo pirmosios vardinės kolekcijos įvaizdį ir fotosesiją patikėjo įvaizdžio kūrėjų „Atwins“ komandai, kurios priešakyje – lektoriai, stilistai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok bei mados fotografas Tomas Vyšniauskas. Tai pirmas kartas, kai Lietuvos grožio industrijos profesionalai bendradarbiauja su tokio žinomumo prekės ženklu.

 


1

Vardas, prilygstantis „Wella’i“ profesionalų pasaulyje

Nors „Nook“ mažiau pažįstamas vardas eiliniams vartotojams, tačiau profesionalų pasaulyje jis gali būti prilyginamas kosmetikos gigantų, tokių kaip „Wella“, „Goldwell“ ar „Davines“ žinomumui, todėl apie kūrybinį bendradarbiavimą su šiais gamintojais „Atwins“ net nesvajojo, pasakoja „Atwins“ kūrybos kuratorė Ieva Mašauskienė.

„Nors atstovaujame šį prekės ženklą jau 7 metus, verslo partnerystė yra viena, o kūrybinis bendradarbiavimas – visai kas kita. Todėl kai sulaukėme galimybės sukurti įvaizdžius ir fotosesiją pirmajai „Nook“ kolekcijai, priėmėme tai kaip vieną rimčiausių laimėjimų savo 20 metų kūrybinėje karjeroje” – pasakoja „Atwins“ atstovė.

„Nook“ grožio profesionalų  simpatijas užkariavo pirmiausia dėl savo inovatyvumo – plaukų priežiūros priemonės pasižymi ne tik veiksmingumu, bet ir ekologiška sudėtimi bei patentuotais ingredientais, kurie kuriami „Nook“ laboratorijoje.

 

IMG_46954 idėjos, suteiksiančios individualumo bet kokiam kirpimui

Ir natūralistėms, ir ryškioms, eksperimentų nebijančioms asmenybėms – 4 „Nook“ fotosesijos įvaizdžiai atskleidžia, kaip laikytis šio sezono tendencijų ir tuo pat metu likti ištikimai savo skoniui, teigia stilistas Andrius Mašauskas.

„ Žvilgesys, švarios linijos bei „oversized“ mados įkvėptas kirpimas ir šukavimas išskirtinėms progoms – raktažodžiai, pusilgių, nedažytų plaukų savininkėms, siekiančioms atskleisti savo natūralų plaukų grožį ir tuo pat metu suteikti įvaizdžiui individualumo. Klasikos ir elegancijos mėgėjoms siūlome šį sezoną papildyti „šaltos“ blondinės įvaizdį jausmingomis septinto dešimtmečio bangomis – toks sprendimas suteiks šaltai spalvai jausmingumo“, – apie du įvaizdžius, sukurtus „Nook“ kolekcijai, pasakoja Anatolijus Pajanok.

 

IMG_4833-2

 

 

Nebijančioms dėmesio ir toms, kurioms šukuosena yra tiesiog ryškios asmenybės pratęsimas, „Atwins“ pasiūlė du įvaizdžius su madingiausias šio sezono atspalviais ir dažymo technikomis.

„Kūrybiškoms, artistiškoms asmenybėms ypatingai turėtų patikti tendencija derinti kelias tekstūras ir panašias spalvas. Kurdami šį įvaizdį su raudonplaukiu modeliu, siekėme perteikti nežabotą laisvę ir dinamiškumą, parodyti, kaip šias dvi savybes vienu metu gali atspindėti ir plaukų spalva, ir jų formavimas“, – pasakoja A. Mašauskas, pridurdamas, kad į ketvirtąjį įvaizdį dėmesį pirmiausia turėtų atkreipti madingų spalvų gerbėjos: „Norinčioms šį sezoną išbandyti madingiausius, drąsius atspalvius rekomenduojame tvarkingą, „švarų“ kirpimą, pavyzdžiui, kare arba „bobą“. Simetrija, griežtos linijos tik dar labiau pabrėš spalvos originalumą ir suteiks visam įvaizdžiui harmonijos, kurios dažnai trūksta, jei aklai pasikliaujama mada.“

 

IMG_4701

 

 

Vis dažniau domisi profesionalios kosmetikos sudėtimi

I. Mašauskienė taip pat pastebi, kad Lietuvoje grožio salonų klientai vis dažniau domisi naudojamų plaukų dažų ir priežiūros produktų sudėtimi.

„Ne paslaptis, kad efektyvumas ir natūralumas bet kokios profesionalios kosmetikos pasaulyje sutinkamas ne taip dažnai kaip norėtųsi, todėl smagu, kad tokie prekės ženklai kaip „Nook“, gaminantys kokybišką ir žmogui bei aplinkai draugišką produkciją, Lietuvoje sulaukia vis daugiau dėmesio ir iš profesionalų, ir iš pačių klientų. Tai rodo, kad jau mokame įvertinti ir galime sau leisti naudoti pažangiausią kosmetiką, atitinkančią aukščiausius kokybės ir draugiškumo aplinkai standartus. Dėl šios priežasties mums dar svarbiau, kad „Nook“, garsėjantis savo inovatyvumu, pasirinko kurti savo kolekcijos pristatymą Lietuvoje“, – sako „Atwins“ atstovė.

 

 

IMG_4815-2

 

Pasirengimo darbai ir fotosesija „Nook“ prekės ženklui truko kelis mėnsius, o tarp svarbiausių darbų, kuriuos turėjo atlikti „Atwins“ komanda – kirpimo ir dažymo schemų, spalvų paletės suderinimas, taip pat – modelių atranka. „Pasiruošimo etapas buvo ne ką mažiau svarbus nei galutinės fotosesijos kūrimas. Apskritai, šis bendradarbiavimas buvo įdomus tuo, kad pareikalavo ne tik gerų idėjų ir tendencijų išmanymo, bet ir preciziškumo, argumentuoto visų savo kūrybinių sprendimų pagrindimo“, – pasakoja I. Mašauskienė.

 

Informacija ir užsakymai:

Skirmantė 8 612 20556 | Mantas 8 636 34944